onsdag 13 maj 2009

Kokboken tar form

Nu börjar det verkligen hända saker. I mångdags och igår fotades recepten till vår nya isodieten-kokbok för fullt. Vilket jobb det är! Inte för att jag behövde göra så mycket men det är intressant att se hur det går till. Och jag kan lova, den kommer att bli riktigt snygg :-). I slutet på december får ni se resultatet i butik.
Vi tog även nya pressbilder nere på kolloniområdet på söder. Vilket fantastsikt område. En verklig oas mitt i stadsmyllret. Jag önskar att jag har ork, energi och hälsa till att pyssla med en trädgård när jag blir pensionär. Verkar så rogivande.

I dag har jag föreläst på kostrådviarutbildningen hela dagen. Det tar verkligen på krafterna men är hur kul som helst. Jag har lite svårt för att hålla tillbaka entusiasmen och energin utan kör på för fullt och blir helt exalterad när jag pratar om GI, kolhydrater, fruktsocker, sötningsmedel och allt var det nu är. Men dagen är inte slut än. Om ca 30 minuter kör isodieten-kursen igång. Ska bli spännande att se hur det går för dem.

Imorgon blir det vårruset i Örebro tillsammans med ToppHälsa-gänget :-).

Inga kommentarer: