tisdag 2 november 2010

Vad vill du ha ut av en hälsotidning?

I förmiddags har jag haft möte med delar av det underbara ToppHälsa gänget. Vi har utvärderat, reflekterat och planerat. Jag är supertaggad nu. Det kommer att hända så mycket härliga saker framöver. Om du inte redan prenumererar så kan jag varmt rekommendera det :).

En diskussion som dök upp var förhållningssättet till färdigmat och så kallad "nyttig" mat. "Så kallad" är min syn :). Så, min fråga till er är: Vad vill ni läsa om i en hälsotidning? Ska det vara det verkligt bästa eller det bästa valet även av mindre bra val?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag prenumererar på Topphälsa och vill helst veta vad som är bäst av det bästa. :)

Tony sa...

Klart det ska vara det bästa!!

tack för en kanonbra blogg...

/Tony C.

Kristina Andersson sa...

Underbart! Då är vi överens :)